Fredagen den 27/8-10

Idag så tog jag en låååååång sovmorgon till 13:30, jag vet att det inte är bra att sova för länge men kännde att jag behövde de för att bli lite friskare och det hjälpte faktiskt har bara lite ret hosta kvar nu :).
Till frukost så åt jag polarmackor med gurka och till det så drack jag varm oboy ( MUUUMS )
När jag hade ätit klart och vaknat till liv så sminkade jag mig och åkte till Haninge Centrum där jag mötte upp mikkis, vi gick runt och handlade lite saker b.l.a:
2 par leggins
1 mascara
1 ögonfransböjare
hårspännen
nagelack
toffsar
aceton
2 par skor
+ lite gott till kvällen :)
Vi satt oss på PAUS ett café i centrum och åt bakpotatis med kyckligröra och det va super gott, sedan åkte jag hem och nu sitter jag här helt ensam och har ganska tråkigt men har inte lust att hitta på något idag för jag jobbar 9-18 imorn och efter det blir det hem och tvätta och städa lägenheten..

MAT
Maten vi åt, visst ser det gott ut? :)


Några av sakerna jag köpte idag :)

Ciao!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback