Torsdagen den 26/8-10


biljard

Idag vaknade jag vid 10, slängde i mig frukost snabt och åkte sedan till ica maxi och köpte kattsand,toapapper och andra saker till lägenheten :). När jag kom hem så duschade jag och fixade mig sedan åkte jag hem till mamma och pappa för att umgås lite men de va bara mamma hemma så jag lekte lite med Cicci min lillasysters urgulliga kanin :).

När jag hade vart där ett tag så mötte jag upp angelica och vi vandrade hem till henne och hon städade lite och fixade sig och sedan kom mikkis och vi åkte in till stan till angelicas jobb för att dricka lite + äta lite gott :). jag åt vitlöksbröd med aioli ( bara så ni vet så är de asgott, de kan inte bli bättre än vitlök på vitlök :) ). Vi satt där tills stängning och sedan åkte vi till biljard palatset som ligger på söder vid Zinkensdamm, Vi spelade biljard och hade det jätte trevligt och vid klockan halv 2 men var inte hemma förän 3.
hade iallafall en suuper trevlig kväll tjejer, även fast jag va sjuk.! Tack så mycket Angelica och Mikkis :)



Min Håruppsättning idag :)



cicci
Lillasysters söta kanin cicci :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback