Tisdag den 24/8

Idag har jag spenderat hela dagen på jobbet 10.30 - 20.30, det va skit tungt att jobba idag för har fått en vagel(en infektion) unger ögat + att jag har blivit förkyld USCH!!.

Jag har inte tid att vara sjuk nu för måste hitta ett heltids jobb så man kan leva normalt igen, det är as jobbigt att leva på skit lite pengar i månaden. Man vill ju kunna hitta på saker med sina vänner och inte bara sitta hemma och glo framför datorn.

Imorn så ska jag jobba 16 - 20.30 men innan det så ska jag nog handla lite mat hem, det är lite tomt i kylen nu för tiden men men är man fattig så är man.

Min högsta önskan just nu är att hitta ett heltidsjobb som butiksbiträde eller på ett café, det skulle göra allt så mycket lättare. Det är bara att kämpa vidare och bita ihop ett tag till.

Just nu ligger jag i soffan och kollar på NAVI CIS, det är nog den bästa serien som går på tv just nu, skriver mer senare..

Ciao!

cis
Grym serie! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback